neděle 14. července 2013

♥ Jemná ovesná kaše s klíčky


E 500 E 331

Ještě bych vám dnes chtěla představit směs na ovesnou kaši. Jedná se o jemné vločky s klíčky. Kaše je velmi chutná a jemná i bez mléka což je jedině plus. Směs se dá koupit ve zdravé výživě za cca 25,- Kč. Jak si připravuji kaši??

Suroviny pro dvě osůbky:

1 hrnek směsy
3-4 hrnky vody
5 tablet Stevie (koupila stolní sladidlo na bázi steviových glykosidů a přestala ho úplně používat, ale do kaše se výborně chodí místo medu nebo sirupu – jedna tableta by měla sladit jako ½ kostky cukru)
2 PL strouhaného kokosu

Postup:

Do hrnce dám směs spolu s vodou, Stevií a kokosem a vše vařím do zhoustnutí. Cca 1 minutu po varu kaše. Nevím jakou máte rádi hustotu pokud chcete mít kaši hustou určitě to chce poměr 1:3 (směs:voda) pokud máte raději kašičku řídkou tak 1:4. Kaši si udělejte podle chuťových pohárků je opravdu moc dobrá. Dobrá kombinace je také se skořicí a jablkem. Jablko nastrouhám na hrubém struhadle a zamíchám do kaše. Je dobrá jak studená tak teplá).


Všem přeji dobrou chuť.

Kaše pro přítele s Grankem

Kaše pro mě s jahůdkami a nektarinkou posypané plátky mandlí

6 komentářů:

  1. Ovesné vločky s klíčky jsem zatím neměla, kupuji jen ty obyčejné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je musíš vyzkoušet)... kaše je z nich božská)

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat, proč máš ty bez Granka? Já ho používám občas, ale zajímalo by mně to..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na mě to má moc cukru (to je celé :D někdy si ho dám, ale jen málo kdy a za odměnu)... snažím se hubnout, takže sladím co nejméně, ale přítel je hubeňour a Granko vyžaduje :D

      Vymazat
  3. Dneska se mi podařilo sehnat i ovesné vločky s klíčky a tak co nejdříve vyzkouším:-)
    JJ, to znám taky, doma mám učiněnou kyselinu, která mi pořád dělá chutě...

    OdpovědětVymazat

♥ děkuji všem, za každý komentář ♥