pondělí 15. července 2013

♥ Jill 30 DS 3. lekce




Ahojky všem,


tak dnes jsem se pustila poprvé do poslední lekce 30 DS s Jill a jsem zase totálně splavená :D:D. Včera jsem měla posilko s činkami na ruce tak jsem dnes u Jill funěla a jen tak tak to dávala). Taky jsem zjistila, že video se 3. lekci smazali tak dávám video, kde je 1. 2. i 3. lekce. Musím říct, že Jill mě pořád dost baví a určitě u ní dál zůstanu. Nejvíc mi dávají zabrat výpady na stehna to je pro mě asi nejhorší cvik a největší zlo. S mezi skokem jsem to dala dnes cca 5x a vzdala to a jela zase podle lehčí blondýny tak doufám, že když se to toho na poslední lekci opřu tak ke konci budu hopsat jak ladná srnka (i když o tom dost silně pochybuji :DD).



Když bych to měla shrnout tak 1. lekce je jednoduchá a jako stvořená pro začátečníky, může s ní začít opravu každý, ale to neznamená, že se nezapotíte. 2. lekce je těžší, je zaměřen především na cardio, které vás udrží opravdu po celé cvičení zahřáté a udýchané, ale stále bych neřekla, že je to nejtěžší lekce, možná než si jí 2-3 odcvičíte tak už to jde samo a 3. lekce už předpokládá větší sílu. Cardio už se cvičí i s činkami a není to už jen poskakování, ale opravdu se zapojuje a posiluje svalstvo. Cvičení je pouze dvaceti minuté, ale spalujete už od první minuty. Sama Jillian říká „je to jen 20 minut, není čas na odpočinek!“. Takže kdo ještě nezačal tak může začít hned teď :D

Ty, začni hned teď
Pro začátečníky :-) - a já jsem na to narazila až teď :-((


6 komentářů:

  1. ja som Jilian vzdala tusim pri tretom diely :( mna to nebavilo a bolo to strasne tazke. cize mas moj obdiv!

    Inak uz len 5 dni do konca SUMMER giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to nevzdám :D... je pravda, že to necvičím v kuse ale třeba 3 dny pak den pauzu 2 dny pak zase den pauzu takže se mi to protáhne ale 10 dní si poctivě odcvičím)))... i když je to teda pro mě boj)))... někdteré cviky si buď trochu pozměním abych je zvládla nebo dělám trošku jiným, ale do té doby než pojedu podle Afroameričanky tak prostě pojedu dál a klidně prodloužím i na 15-20 dní))... PS: jdu kouknout na tvůj blog)

      Vymazat
  2. Já ji odcvičila celou s pauzami na podzim a znát to bylo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Podle Jill jsem dvičila, když jsem cvičit začínala a bavila mě. Teď dávám přednost něčemu jinému :)

    OdpovědětVymazat
  4. já začínám a myslím, že pak začnu vymýšlet další a další cvičení ne jen Jill, ale baví mě hodně) ať žije youtube :D

    OdpovědětVymazat

♥ děkuji všem, za každý komentář ♥