čtvrtek 11. července 2013

♥ Jill, pomocníci a nové činky :D

Budu si teda muset ještě hodně máknout :D


Ahoj všem 

Musím říct, že je toho na mě v práci nějak hodně a nemám ani chuť psát((. Pořád něco studuji a hrabu se v paragrafech... za chvilku to bude moje smrt(. Alespoň, že na to cvičení mám chuť pořád :D... pozvolna mě ta chuť opouští, když si představím, že ty moje kilča zase tak rychle nemizí, no tak jsem si koupila pomocníky) a to v podobě L-Cartinitu 100.000 mg a spalovače Thermo Lean od Amix. Taky jsem si pořídila nové dvě kamarádky a to v podobě 10ti kilovích činek. Budu mít zábavu minimálně na rok). Zatím jsem jsem na 3 kilech a mám co dělat). L-Carnitin a ThermoLean jsem koupila na www.f-sport.cz, kde jsem objevila balíček za 679,- Kč tak jsem rovnou lupla do košíku dva balíčky). Přece jen, při mé figuře 170/82 mi to opravdu neuškodí). Činky jsem si objednala přes aukro. Pořád cvičit 30 DS s Jill 2. lekci... nějak se k tom vracím a vracím (střídavě s během a plaváním, atd.) + dnes jsem cvičila s Hankou Kynychovou ještě bříško. Břišní pekáč s Háňou má 9 min a mě to prozatím na bříško (mojí panda pneumatiku) bohatě stačí. 

L-Carnitin - ThermoLean - Vitaminy - tyčinka zdarma

Moje čičinky ♥

K činkám jsem dostala rukavičky zdarma

Uvidím jak mi zbavování se tuku se spalovačem půjde :D. Moje rozměry jsou prostorově dosti výrazné). No uvidíme za měsíc jak to bude vypadat), každopádně někde začít musím).

Hrudník 90 cm
Pas 90 cm
Boky 109 cm
Stehna 66 cm (někdo má pas 66 cm, já mam stehno 66 cm :D)
Lýtka 44 cm
Paže 33 cm
Váha 83 kg

Vařená brokolice na páře, filé - alijašská treska (prý bez vody), sojanéza - tofu natural, olivový olej, citronová šťáva, sůl, chilli (vše rozmixované)

Salátek  - špenát, mangold salát, sušená rajčata, olivový olej, citronová šťáva

Vajíčka, zelenina, kousek chleba

Špaldové těstoviny s brokolicí a čerstvou bazalkou

Capresa ♥ moje milované jídlo, barva Italské vlajky - zelená (bazalka - pesto), bílá (mozzarella), červená (rajčata)





Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ děkuji všem, za každý komentář ♥