pátek 2. srpna 2013

♥ Cuketové zapečené jednohubky






Miluji cuketu a lilek. Nedávno jsem připravila rychlé jednohubky, které byly hned fuč). Já si k tomu udělala ještě vajíčka a měla jsem luxusní oběd.

Suroviny:

  • 1-2 cukety
  • 1-2 rajčata
  • 1 cibule (středně velka)
  • šunka (nemusí být)
  • plátkový sýr dle chuti já používám sýr do 30% tuku
  • 1 balíček tofu, olivy na ozdobu, červená paprika na ozdobu (já ji neměla tak jsem použila kožení tikka masala)


Postu:

1. Předehřeji si troubu na cca 180 stupňů. Podle toho v jakém máme stavu cuketu jí buď oloupeme a nebo necháme jak je i se slupkou pouze omyjeme, osušíme a nakrájíme na kolečka. Cuketová kolečka rovnou rovnáme na plech s pečícím papírem.

2. Rajčata a cibuly překrojím na půlku a nakrájím na tenké půl plátky. Sýr a šunku nakrájím na na malé plátky aby se vešli na cuketu a tofu na kostičky/pltátky.

3. Všechny ingredience poskládám na kolečka cuket. Cuketa, šunka, rajče cibule, tofu, sýr. Takto zapeču v troubě cca na 15 min. Ještě na horký sýr položím kolečko olivy a posypu kořením.

Dobrou chuť ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ děkuji všem, za každý komentář ♥